Română  |   English
ASITO Asigurări ONLINE
Întrebări frecvente
Cum procedez la survenirea cazului asigurat (accident, daună)?

Clientul (asiguratul)

1. Întreprinde măsuri de diminuare a pagubelor.

2. Înştiinţează, după caz, organele competente (Poliţia, Depertamentul Situaţii Excepţionale, Instituţiile medicale, etc).

3. Înştiinţează Compania în termenii indicaţi în contractul de asigurare.
RCA – 24 ore
CASCO – 72 ore
Asigurări de proprietate – 48 ore
Asigurări de acidente – 7 zile

4. Prezintă obiectele (bunurile) deteriorate pentru constatarea pagubelor şi depune documentele necesare.

5. Participă la constatarea pagubei survenite ţn urma cazului asigurat.

Compania ASITO

1.Înregistrează cazul asigurat.

2. Examineză circumstanţele producerii cazului asigurat.

3. Examinează bunurile avariate sau distruse, vătămările corporale şi altele.

4. Constatează pagubele.

5. Evaluiază şi determină valoarea pagubelor.

6. Achită suma despăgubirii.


Accesări: 6576

Altele din Întrebări frecvente

MD 2005, or.Chisinau, Republica Moldova, str. Alexandru cel Bun, 108
Tel. (+37322 )22-62-12 Fax (+37322) 22-11-79
E-mail: asito@asito.md


Site-ul este proprietate intelectuală a Companiei ASITO
PAGINA ÎN SUS

Total ieri: 197   Total azi: 54   Online:
Total vizitatori unici: 360453